Alitalia introduceert nieuwe huisstijl en product

Alitalia heeft afgelopen week haar nieuwe kleurenschema gepresenteerd aan belangstellenden. De kenmerkende groene belijning zal van de romp verdwijnen, terwijl de staart het iconische Italiaanse merk behoudt.

Het ontwerp van het logo, dat geïnspireerd is op de lijnen van sportwagens, is verbeterd met details en kleuren om het aantrekkelijker te maken. Daarnaast kondigt de luchtvaartmaatschappij serviceverbeteringen aan in alle reisklassen. Het geleidelijk beschikbaar maken van WiFi en verbeteren van het inflight entertainmentsysteem op de long-haul vloot maken onderdeel uit van deze verbeteringen. Verder wordt de maaltijdkeuze aan boord vergroot.

De aankondiging volgt na een samenwerking met aandeelhouder Etihad Airways, waar Alitalia een codeshare overeenkomst mee onderhoudt. Alitalia is ook lid van de wereldwijde luchtvaartalliantie SkyTeam. Vanaf Amsterdam Schiphol Airport vliegt de luchtvaartmaatschappij meerdere keren per dag naar Rome Fiumicino met een Airbus A320-200.

alitalia introduceert nieuwe huisstijl

Categorieën

Tags

Scroll naar boven